Nejnovij1í elánky

Letní Alpy

Láska na první pohled

Celkem obrázku: 12 Zobraz

Korona nekorona, pod monumentálním vrcholem Kalblingu, tam kde stojí horská Oberst Klinke Hütte, se sešli přátelé horolezci horolezeckého oddílu Humanita a užili si pár dnů pohody, zábavy a dobrodružství.

Naše společná akce, pro klid v duších všech epidemiologů, virologů a jiných lékařů, proběhla řádně, všichni jsme dodržovali hygienu, rozestupy, pestrou stravu a samozřejmě pitný režim.

Ve středu večer jsme se všichni střetli v Více...

Datum:  30.7.2020

Autor: Misha

Domácí žulová bouldrovka

Rubrika: Dění v oddíle

Stěna

Celkem obrázku: 2 Zobraz

Pár fotek z tréningové stěny - nikdo jiný tam (nejspíš) neleze. Je to spíše taková domácí bouldrovka kousek za barákem.

Ukrývá se tady na pilířích železničního mostu.

Levá část - lehčí položená stěna na rozlezení, možno dolézt na vrchol a sej Více...

Datum:  17.4.2020

Autor: Petr Š.

Tatry těsně před koronavirem

Radim a Hanka u chaty Solisko

Celkem obrázku: 9 Zobraz

Když na Slovensku ohlásili první případ koronaviru, právě jsme leželi na stole v chatě Pod Soliskom. Plánovali jsme poslední túru.

Vysoké Tatry v okolí byly na lezení k ničemu. Ledopád Skok byl částečně zasněžený a částečně odtálý. Skály byly pokryté podivnou směsí nadýchaného sněhu a ledových šupin. Když zasvítilo slunce, všechno padalo dolů jako krupobití. Nezbylo, než vyrazit na skialpy.

Koukněte se také jinam:
LE Více...

Datum:  25.3.2020

Autor: Kuba

Společenské cvičení I

Setkání v 21. století

Břišáky

Celkem obrázku: 2 Zobraz

Umělé klouby, umělé zuby. Umělé ruce, umělá srdce. Máme neuvěřitelné možnosti. A to jsme ještě ani zdaleka neprozkoumali kyberprostor. Když už se nemůžeme scházet tváří v tvář, podnikli jsme dnes takovou zahřívací výpravu do kyberprostoru. Navštívili jsme virtuální tělocvičnu.

Sešlo se nás osm a čtyřikrát jsme opakovali cyklus pěti lehce aerobních cviků. Dorazili návštěvníci dokonce až z Jižní Ameriky. Cviky byly přiměřeně snadné na to, ab Více...

Datum:  17.3.2020

Bivak

O ledech bez ledu

Pohoda před srubem

Celkem obrázku: 22 Zobraz

Letošní zimní bivak v Labském dole se musel obejít bez ledů. Doslova nebylo kam zaseknout cepín ani pořádně zašlápnout mačku. Do romantického loveckého srubu se tak sjelo citelně míň lidí, než bylo původně přihlášeno. Většina bivakujících nováčků ale dorazila. Bohužel ani sněhu nebylo mnoho, a tak místo celých záhrabů museli hloubit jen jakési hrobečky proti větru. V pátek venku bivakovali Tomáš Ch, Kati, Honza, Ríša a Gobo. V sobotu na sněhu v c

Datum:  23.2.2020

Zimní Tatry 2020

Rubrika: Reportáže z akcí

Mix, lyže, ledy i choďáky

Celkem obrázku: 31 Zobraz

V pátek ve 22:15 se hlouček lidí v přeskáčích se i s lopatama nasoukal do tří kupé mezistátního rychlíku. V 6:30 druhý den se vykutáleli v Popradu a už to jelo. Starý Smokovec, lanovkou na Hrebienok, lyže, pásy, pípáky, někdo i sněžnice nebo jen tak zu fuss nahoru na Téryho chatu. Šlo to pěkně, akorát výšlap na Velký Hang dal trochu zabrat. Mimo jiné i proto, že to vypadalo pomalu jako fronta na Everest. Největší borci a borky ještě ten den stihl

Datum:  15.2.2020

Autor: Filip K.

Patálie v Malé Studené dolině.

Rubrika: Reportáže z akcí

Když se v Popradu vyhrabeme z taxíku a dorazíme na perón, ostatní už tam čekají. Happy nás vítá slovy "Myslel jsem, že jsem v Humanitě jediný od letectva..."

...Asi tři hodiny před tím "visím" na cepínech na Cyklistickém ladu pod Velkým hangem v Malé studené dolině. Jsem asi ve 3/4 výšky ledu. Z ledu zde metr a půl od sebe visí dvě slaňovací repky.
Vzpomínám co o tom říkali Pedro, s Petrem Kostkou a Erikem, kteří zde byli včera.  Více...

Datum:  15.2.2020

Autor: mgm

Stránky jsou optimalizovány pro rozlišení 1024 x 768 a větší.