Diskuse - odpověď na příspěvek

Příspěvek

Slovenské restaurace...

Nevím či je to pravidlo, ale z pozorování místních podmínek už téměř rok se mi jeví, že obecně personál má zákazníka více "na háku". I podle názoru některých kolegů, když dáš v ČR číšníkovi 10% zpropitné, většinou Ti poděkuje (u nás na Jiráskově chatě nad Náchodem personál "uctivě děkuje" ).. tu většinou shrábne prachy a nic. Nedávno jsem četl článek v Bratislavských novinách o restauracích a spíše to vyznělo jako celková kritika služeb i personálu obecně. Jo a ještě se slovákům u nás v ČR líbí, jak ani nedopijí pivo a už je na stole další.. Tu si musíš o další říct a ještě si pak na něj 10 minut počkat.

Odpověď

Jako ochranu před robotickým příspěvkem uveď zkratku Českého horolezeckého svazu. Na velikosti písmen a diakritice nezáleží.

Do titulku nevkládejte žádné HTML tagy. Do textu příspěvku je možno vkládat tyto HTML tagy: <b> </b>, <i> </i>. Dále http odkazy ve tvaru www.domain.com, http://neco.neco.cz. Tvar pro zaslání e-mailové zprávy musí být následující: <a href=mailto:jmeno@server.com> zobrazene_jmeno </a>.